05.10.2025
Vánoční dárky pro zákazníky a klienty: Jak zaujmout a posílit vztahy
Vánoce jsou pro firmy nejen obdobím radosti, ale i jedinečnou příležitostí, jak vyjádřit vděčnost a posílit vztahy se svými zákazníky a klienty. Správně zvolené vánoční dárky pro zákazníky či vánoční dárky pro klienty dokážou být víc než jen hezkou pozorností. Jejich správný výběr je opravdu důležitý. Mohou se totiž stát nástrojem, který pomůže s budováním loajality a pozitivního vnímání značky. Přemýšlíte, co svým zákazníkům pořídit letos? Přečtěte si naše tipy.
Vánoční dárky pro obchodní partnery: jak potěšit a posílit vztahy
Vánoce jsou nejen obdobím setkávání s rodinou a přáteli, ale také ideální příležitostí poděkovat obchodním partnerům za spolupráci. Vánoční dárky pro partnery nejsou jen formálním gestem – správně zvolené dárky mohou výrazně posílit vztahy a ukázat, že si vaší spolupráce skutečně vážíte.
V tomto článku přinášíme inspiraci, jak vybírat vánoční dárky pro obchodní partnery, čemu se vyhnout a proč se vyplatí investovat do kvality a osobního přístupu.
Dárky do tomboly: tipy na atraktivní ceny pro plesy, večírky i teambuildingy
Těší se na ni každý. Budí v nás soutěživost, přináší překvapení a někdy i pobavení z legračního dárku. Tombola je tradiční součástí každého plesu, firemního večírku i teambuildingu. Správně zvolené dárky do tomboly dokážou proměnit běžnou akci v nezapomenutelný zážitek a zároveň posílit pozitivní atmosféru. V tomto článku se podíváme na to, jak vybírat ceny do tomboly, jak je personalizovat a čeho se vyvarovat, a zároveň nabídneme praktické tipy pro různé typy akcí.
10 tipů na originální a luxusní dárky pro obchodní partnery
Vztahy s obchodními partnery jsou jedním z klíčových pilířů úspěšného podnikání. A proč jsou tak důležité? Správný dárek může posílit vzájemnou spolupráci a ukázat, že si svého partnera vážíte. Ať už hledáte vhodný vánoční dárek pro obchodní partnery, nebo luxusní pozornost při jiné příležitosti, vybrat správný dárek je téměř umění. Dnes vám představíme několik konkrétních a zajímavých tipů na tradiční i inovativní dárky pro obchodní partnery, které zanechají dojem.
Nejlepší zaměstnanecké benefity: Co nabídnout zaměstnancům?
V dnešní době je konkurence na trhu práce stále silnější a firmy se snaží najít způsoby, jak si udržet talentované zaměstnance. Kromě konkurenceschopných platů hrají významnou roli také firemní benefity. Ty nejenže zvyšují spokojenost a motivaci zaměstnanců, ale také přispívají k pozitivní firemní kultuře. V tomto článku vám představíme nejlepší zaměstnanecké benefity, které můžete svým zaměstnancům nabídnout - a naleznete v něm komplexní seznam všech možných zaměstnaneckých výhod.
Univerzální dárkový poukaz Givery: nejlepší dárek
Stále tápete, čím potěšit své zaměstnance nebo obchodní partnery? Hledáte flexibilní a elegantní dárek, který osloví každého? Nechcete investovat energii do benefitních programů, které zaměstnanci následně nevyužívají? Vsaďte na univerzální dárkové poukazy, které mají široké uplatnění a obdarovaní je mohou použít zcela dle svého uvážení. Mají mnoho výhod; dají se personalizovat a hodí se nejen pro zaměstnance, ale jde o důstojný dárek i pro obchodní partnery.
Vánoční dárky pro zaměstnance: tipy a inspirace
Blíží se svátky a s nimi i tradiční otázka: čím potěšit tým, aby dárek nebyl jen formální, ale skutečně udělal radost všem zaměstnancům? <strong>Vánoční dárky pro zaměstnance</strong> jsou víc než jen drobnost pod stromeček – jsou symbolem uznání a poděkování za celoroční práci. Správně zvolený dárek může posílit motivaci, loajalitu a dobrou atmosféru ve firmě. A není nic lepšího, než když k práci motivujeme nadšené nováčky s novým pohledem stejně tak jako zkušené dlouhodobé zaměstnance.
Podpora prodeje: Co to je a jak ji využít k růstu tržeb?
Podpora prodeje je jeden z nejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace. Pomáhá firmám krátkodobě zvýšit poptávku, motivovat zákazníky k nákupu a efektivně posílit vztahy s distribučními partnery. Může vypadat jako akce v supermarketu, věrnostní program v e-shopu nebo soutěž na sítích. Podpora prodeje bývá široce využívaná. V tomto článku si vysvětlíme, co přesně podpora prodeje znamená, jaké typy podpory prodeje existují, jaké jsou její výhody a nevýhody a jak ji správně nastavit.
Jak správně vydat vlastní dárkové poukazy
Dárkové poukazy jsou jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak zákazníkům připravit atraktivnější nákupní zážitek. Jsou ideálním dárkem, efektivním marketingovým nástrojem a stále častěji jsou i součástí strategie firemních benefitů. Chystáte se začít ve své firmě vydávat vlastní dárkové poukazy? Nebo se chcete ujistit, že vše děláte správně? Nejste si jisti, co je k vydávání poukazů zapotřebí právně? Tento článek vám poskytne přehled praxe, legislativních požadavků i tipů, na co si dát pozor.
Tipy na originální firemní dárky
Firemní dárky jsou dalším skvělým nástrojem, jak posílit vztahy s klienty i zaměstnanci. Ale ruku na srdce. Kdo z vás si pamatuje, od koho dostal poslední propisku s logem? Ať už plánujete překvapení v průběhu roku nebo už myslíte s předstihem na vánoční dárky pro firemní zákazníky, jedno je jisté. Originální a kvalitní dárek zanechá silný dojem. Současnost navíc přeje kreativitě a udržitelnosti. Připravili jsme si pro vás 7 tipů na originální firemní dárky.